سلام و خدا قوت به همه ی شما عزیزان پر تلاش ![]()
از شنبه 22 تیر ماه سال تحصیلی جدید در مدارس آغاز میشه ( البته یکی دوتا از مدارسی که من در خدمتشون هستم کارشون رو از همین هفته شروع کرده بودن
)
دوباره تلاش ،دوباره فضای خوب و دوستانه ی مدرسه ، دوباره میز و نیمکت دوست داشتنی کلاس و دوباره چشم های زیبای فراگیران گل و مستعد و مصمم تجربی و تدریس زیست شناسی زیبا ![]()
خداوند رو به خاطر داشتن این نعمت، بی نهایت سپاسگزارم![]()
سال خوبی سر شار از موفقیت و خاطرات خوب پیش رو داشته باشید
شاداب و سربلند باشید![]()
ما را در سایت بازدید دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 65