
مدتی بود که به دلیل طی مراحل درمان نتونستم پیام بزارم 
خداروشکر الان بهترم و اولین چیزی که به ذهنم اومد این بود که بیام و پیام بزارم و بگم که چقدر بهتون افتخار می کنم
گل های عزیزم ، اینکه تو امتحان پایان ترم با سوالات نکته داری که مطرح شده بود بیشتر از نصف کلاس نمره ی الف یعنی هفده به بالا بگیرن برای من افتخاره بقیه ی عزیزان هم که زیر هفده شدن عموما در نمره شون رشد داشتن و مطمئن هستم که با کمک دوستانشون وحمایت با کمال افتخار من حتما روزبه روزبهتر و بهتر میشن
دوستتون دارم و خوشحالم کهامسال این موهبت نصیبم شد که با شما باشم
ما را در سایت بازدید دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 58