از قدیم گفتن همیشه در بررسی ها اول جنبه های مثبت رودر نظر بگیریم ، وظیفه ای که حس می کنم الان به عهده ی منه ![]()
بله نام بردن از یکی از پر تلاش ترین فراگیرانم در دهم تجربی مجتمع مجتهده بانو امین (رها) که واقعا بعد از آزمون های پایان ترم اول و البته با پیگیری های زیادی که داشت به نحو چشمگیری در روش مطالعه ی زیست شناسی و کسب نمرات عالی پیشرفت داشته اند
سرکار خانم زین العابدین
عزیز دلم مرحبا به تلاشت ، آفرین به این همه پیگیری برای یافتن بهترین راه مطالعه و فراگیری ، الان تو راه رو یاد گرفتی و فقط با ادامه و افزایش پشتکار و البته داشتن توکل و تلاش روز افزون به اهداف عالیت نزدیک و نزدیک تر خواهی شد .![]()
به داشتن فراگیرانی مثل شما افتخار می کنم![]()
ما را در سایت بازدید دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 61