
می خوام یه مقدار راجع به برنامه ریزی در ترم جدید باهاتون گپ بزنم 
عزیزای دل اگه نتیجه ی امتحانات چندان راضیتون نمی کنه و یا حتی اگر نمرات خوبی دارید الان فرصت جبران و یا حفظ و تثبیت آموخته هاتونه 
پیشنهاد می کنم از همین روزهای آغازین ترم جدید درس ها رو تقسیم بندی کنین و هر شب یک ساعت رو به دوره ی مطالب اختصاص بدین .
هر چند برای کسی که نتایج خوبی نداشته یک ساعت جبران کلی نیست اما اگه واقعا امکان صرف وقت بیشتری ندارین از این یک ساعت غافل نشین چون حتی اگر یادگیری عمیق بخشی از دروس رو هم شامل بشه از هیچی بهتره و بار مطالعاتی شما در شب امتحان پایان ترم سبک میشه
موفق و شاداب باشید
توجه داشته باشین که ضریب امتحان پایانی 2 شش هست یعنی تاثیر بسیار زیادی در معدل پایانی شما داره
بازدید...ما را در سایت بازدید دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 64